niedziela, 22 października 2017

domek

Dziś bardzo krótko, bo czeka mnie pobudka o 6:30  potem tapetowanie i to nawet nie dla mnie, ale uznałam że jest się czym pochwalić.


Very short today, because I'm waking up at 6:30 tomorrow to lay wallpaper, and it's not even for me, but there is something what I would like to tell you.

Ostatnio nie ma mnie często na blogu a nawet jeszcze rzadziej niż się Wam wydaje (magia wcześniej napisanych postów, które de facto już się wyczerpały ;) ).

Powodów jest kilka. Oczywiście moje nierozwiązane kłopoty z internetem z powodu kiepskiego sprzętu. Oczywiście coraz krótsze dni i mniej możliwości robienia zdjęć z dziennym światłem. Oczywiście moje, ostatnio,  permanentne zmęczenie, rodzinne kłopoty zdrowotne, natłok spraw....
Ale też oczywiście, a w ostatnich trzech tygodniach przede wszystkim, mój tajny projekt nad którym, mogę powiedzieć z pełną odpowiedzialnością, pracowałam dnami i nocami.


Recently I'm often here and even less than you think (the magic of previously written posts, which de facto already went out

There are a few reasons. Of course my unsolved internet troubles due to poor hardware. Obviously having shorter days and less opportunities to take pictures with the daily light. Of course, my last, permanent fatigue, family health problems, high pressure ....

But also of course, especialy in the last three weeks, my secret project on which, I can say with full responsibility, I worked nights and nights.r
it's not even for me, but I thought it was something to boast about.



Recently I do not often blog and even less than you think (the magic of previously written posts, which de facto already exhausted)).

There are several reasons. Of course my unresolved internet troubles due to poor hardware. Obviously getting shorter days and less opportunities to take pictures with the daily world. Of course, my last, permanent fatigue, family health problems, high pressure ....

Of course, and in the last three weeks, first and foremost, my secret project on which, I can say with full responsibility, I worked days and nights.
   

Mam nadzieję że wkrótce uda się pokazać więcej zdjęć, na razie jest jedno :)
I to wszystko jest mojej ręcznej, osobistej produkcji....

Hope, soon I'll be able to show you more pictures, for now there is only one :)

And all this is my manual, personal work .....



 
Udało mi się umeblować całkiem pokaźnych rozmiarów lalkowy domek :)
 
I managed to prepare furniture for a pretty large size doll house :)

4 komentarze:

  1. I wygląda SPEKTAKULARNIE :D!!! Ilość szczegółów, dodatków i wszystkiego jest ogromna, a wszystko przemyślane i przepięknie wykonane z dbałością o każdy drobiażdżek. Rozkładanie tego było samą radością, a reakcję Mai miło było oglądać. Pełna sesja aż się prosi:D! ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy Aniu zapewniam że każdy kto widział nie może wyjść z podziwu i zazdrości, a Maja jest największą szczesciarą, że spotkała na swej drodze kogoś Takiego jak Ty dg dziękuję

    OdpowiedzUsuń