środa, 6 września 2017

Punk is cool

Z czym kojarzą się Wam pionowe paski?
Z przejściem dla pieszych?
płotem?
ubraniem więziennym?
zebrą?
tapetą?
Mi kojarzy się ....... no właśnie :)

What do you see thinking about vertical stripes?
pedestrian crossing?
fence?
Prison clothes?
zebra?
wallpaper?
I see .......  ha! :)


Sukieneczka miała być super. Piękna, klasyczna, oszałamiająca, boska, olśniewająca, powalająca, rozbrajająca, spektakularna, nienaganna, nieprzeciętna. Obiekt marzeń każdej kobiety. Szczególnie że przecież pionowe paski.....WYSZCZUPLAJĄ.
I przynajmniej można o niej powiedzieć nieprzeciętna bo wygląda jak..... sukienka dla pank'ówy.
Zamiast szykownej i eleganckiej księżnej Katheriny na garden party mamy niezwykle wystylizowaną fankę muzyki punk i irokeza na głowie :)

My dress supposed to be amazing piece of clothes. Beautiful, classic, stunning, divine, dazzling, striking, disarming, spectacular, impeccable, unordinary. The dream of every woman. Especially since the vertical stripes ..... MAKES YOU THINNER.
At least you can say that dress is unordinary because she looks like ..... dress for punk girl.
Instead of  chic and elegant princess Katherina on a garden party, we have a very stylized fan of punk music and Iroquois :)


Na szczęście mnie to nie martwi za bardzo. Pank'ówa też kobieta, też chce czasem wyglądać uwodzicielsko, a do wersji "szyk" będę jeszcze podchodziła pewnie ze trzy miliony razy :)

Fortunately, it doesn't worrie me too much. Punk lady is also a woman, also wants to look seductive sometimes, and the "shick" version I'll try to achive probably three milion more times :)

Kolekcja: no_name
Modelki: Summer







 





 


Czy mam jeszcze coś dodawać?
Chyba sukienka i zdjęcia  powiedziały już wszystko :) :) :)
Oprócz tego że katanka coraz częściej pojawia się na blogu :)

Do I have anything else to add?
I think the dress and pictures have already said everything :) :) :)

Maybe that my jacket increasingly appear on the blog :)

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta właśnie wersja. Jest uwidzicielska i seksowna dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja im bardziej oglądam tą sesję tym mniej widzę tam uwodzicielską punk'ówę, a raczej więźniarke w służbowym pasiaku :/

      Usuń
  2. A ja bardziej widzę dziewczynę słuchającą rock'a :D to pewnie ta fenomenalna jeansowa kurtka:) Rany jak ty szyjesz TAKIE kurtki?! całość jak dla mnie super, ale całe szoł skradła kurtka jeansowa! ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to było to tak dawno że sama nie wiem jak mi się to udało.... Miałabym ochotę Uszyc jeszcZe jedna ale boję się że po Przerwie w szyciu takie cudo juz mi nie wyjdzie po raz drugi

      Usuń