czwartek, 28 września 2017

Ania w fajnym zestawie

Dziś moje ulubione klimaty.
Szaro, srebrnie, świecąco, metalicznie i z zimnym odcieniem granatu.
Dokładnie to co królewny śniegu lubią najbardziej :).
Co mnie tak ciągnie do tego chłodu jak Elsę na północ? Chyba zew krwi i moje lodowate serce. Nie ma to czy tamto, natury się nie oszuka.

Today my favorite thinks.
Grey, silver, shiny, metallic and cold shade of blue.
Exactly what the Snow queen likes the most :).


No nie będę tu ściemniać, plątać, gmatwać i kombinować. Sesja zorganizowała się w dwie minuty. Jeszcze tak błyskawicznie to nie było chyba nigdy.
Ale z drugiej strony nie ma się co dziwić. To w końcu moje klimaty. Wystarczyło przenieść kuleczki z jednej komody na drugą, posadzić Anię i gotowe

Beeing honest, the session was organized in two minutes. It's probably fastest photosession ever.
But on the other hand, it is no wonder. I It was enough to move three balls from one pice of furniture to the other, place Ania on place and done


Kolekcja: no name
Modelki: Ania
















Zacznę od oczywistych oczywistości. Ania po prostu kwitnie (co jest nieco dziwne zwarzywszy na lodowe temperatury klimatu sesji :D). Zresztą, albo mam dobrą rękę do jej ostatnich stylizacji, albo bardziej się do zdjęć przykładam bo dziewczyna ma ostatnio fajne sesje. I nie ważne czy w czerwieni, bieli, delikatnym łososiu, czy jak dzisiaj w mroźnych odcieniach. Strasznie mi się tu podoba. Choć przyznam że celowe rozczochranie jakie na głowie posiada Ania na żywo wyglądało dużo lepiej niż na zdjęciach.

I'll start from obvious obviousness. Ania simply blooms (which is a bit strange because the climate of session is more frosty  :D). Anyway, either I have a good hand for her outfits, or trying more during photosession, because  she has recently realy cool sessions. And no matter what colour is she wearing red, white, delicate salmon, or like today in the cold shades. I'm really like her here.

I znów mamy kolejną odsłonę kontrowersyjnego materiału, tym razem jako spodnie/leginsy.
Przyznaję że moja miłość do tego właśnie kawałka materiału mogła być nieco nieprzemyślana (ale na miłość boską kosztowała tylko 10zl), że płaszczyk z niej wykonany może być śliczny, ale trzeba się nad tym trochę więcej napracować, że bluzki (przynajmniej z duuuuużym golfem) mogą nie prezentować się najlepiej, ale jeśli chodzi o leginsy uważam nieskromnie że to strzał w dziesiątkę, choć to właśnie z nimi w trakcie szycia, miałam najwięcej obaw i wątpliwości. W tym zestawie uważam że są świetne.

Again controversial fabrics, this time as pants / leggings.
I admit that my love for this particular piece of material can be a bit ill (but for God's sake, cost only 10zl). Maybe a coat  (made from it) may be pretty, but needs some hard work , that blouse (at least her biiiiiig golf) presents itself not well, but with leggings this fabrics works perfectly. In this set,  pants are great.


Tunika powiem że też wyszła świetnie. Niby nic takiego a jednak wygląda dobrze. Dopasowana, w moich ulubionych przydługawych rękawach i bardzo odpowiednią długością. A szycie takiego cudeńka to bułka z masłem.

Tunic is also great.  Only simple piece of cotton but looks good. Proper size, my favorite long sleeves and a suitable length.

Dla mnie bardzo fajny zestaw i bardzo fajna sesja.

For me very good set and very good shooting

5 komentarzy:

  1. Zajebisty zestaw i strasznie zazdraszczam jej tych spodni ;D pięknie wyglądają i bardzo pasuje do nich ta tunika, zachwyciłam się już za pierwszym obejrzeniem, dziś w końcu to wyklikałam :P Super sesja!! Fajny rozczochr na głowie Ani :)ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten rozczochr zabrał więcej czasu niż ubieranie i sama sesją :) Ale tak dokładnie miał wyglądać :) Sama siebie zaskoczyłam pozytywnie tym zestawem. Normalnie nigdy bym tego nie łączyła

      Usuń
  2. Bardzo fajny zestaw kolorów w moim klimacie. Nic dodać, rewelka dg

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory są super i sama sesja bardzo udana:) 2 minuty i cuda na kiju się robią dg

    OdpowiedzUsuń