środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt

Choć przynajmniej pierwsza wersja świątecznych kreacji (niestety bez przymierzania ostatecznego- mój błąd i lekcja na przyszłość) była już gotowa dwa tygodnie temu, choć późna nocna sesja została wypstrykana tydzień temu, miałam wielkie wątpliwości czy zdążę ze świątecznym wpisem.
Bo, ponieważ, gdyż:
  • lustrzane tło, szczególnie w winter'owej konwencji sesji zdjęciowej, jest może pomysłem, na poziomie idei, całkiem niezłym, ale do wykonania.....  Bo jak tu się ustawić z aparatem, w takiej niewielkiej odległości od celu i nie umieścić swojego guliwerowo gabarytami odbicia na tle :)
  • nocne pory, od dawna wiadomym jest, że nie służą dobrej jakości zdjęć, szczególnie że musiałam się ustawić w niedoświetlonym kąciku
  • oczywiście wyzwanie ustawienia pięciu panien na bosaka, stojących na palcach, tak, by chociaż po części miały szansę zaprezentować swoje kreacje to spory orzech do zgryzienia i jeszcze więcej plastiku do utrzymania w pionie
  • no i zostawianie wszystkiego na ostatnią chwilę, aczkolwiek na chwilę gdy czuje się już magię świąt, ducha bożego narodzenia, świąteczny nastrój... tylko że wtedy w tym świątecznym pakiecie dochodzi: pomóż mi upiec ciasto, potnij warzywa, potarkuj buraczki, ubij pianę, ustaw piekarnik, przesuń stół, wynieś kwiaty, ustaw choinkę, ubierz choinkę, pojedź do babci na cmentarz, zrób zakupy, piecz ciasteczka, leć do lasu po szyszki, zrób siostrze dwa stroiki...  I tak co roku.
Ale za to dzisiaj znalazłam chwilkę, udało mi się. Dlatego Wszyscy Kochani Moi Czytelnicy !!!!
Ja, Ania, Anja, Beti, Daria, Summer i nawet nieobecny tu Paul życzymy Wam w te Święta Bożego Narodzenia sporo pozytywnych wzruszeń, miłych chwil, odpoczynku, relaksu, zabawy, ryb bez ości, nieporozklejanych uszek, bardzo pikantnego barszczu lub zupy grzybowej, słodkich ciast i oczywiście czegoś pod choinkę, od wersji minimalistycznej po kupę prezentów :)
Wesołych Świąt !!!!!!!!!
 
 
A że dziewczyny oprócz boskich ciał, posiadają również duże, dobre serca, pomyślały też o potrzebujących i wsparły w tym roku jedną z fundacji. Oczywiście wybór był oczywisty - do misiowej kolekcji dołączyła Beti.
 
 

Jeszcze raz
 
Wesołych Świąt
 


3 komentarze:

  1. WoW jakie śliczne!!! Ja chcę więcej zobaczyć tych sukienek w jakimś zbliżeniu czy coś - są przesłodkie, każda co do jednej, będziesz miała chwilę wrzucisz chociaż po dwa zdjęcia osobno każdej modelki ???? może być nawet bez wpisu.. Życzenia piękne i bardzo dziękuję i również życzę Wesołych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie sesja, będzie. Okazało się, że przypadkiem ubranek wyszło trochę więcej niż było w pierwotnym założeniu :) dwie bluzeczki z powodu rozmiaru stały się sukienkami, niepasujące do gór spódniczki musiały zostać zastąpione na szybko czymś nowym, i takim oto sposobem powstaje cała nowa kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wow,wow!!! kolekcja jest przepiękna, bardzo mi się podoba, elegancka i z szykiem. Czekam na kolekcje z bliska DG PS. Dziękujemy za życzenia i Wesołych Świat

    OdpowiedzUsuń