środa, 31 grudnia 2014

Nowy roczek

Myślałam że się nie uda.
Znów nieprzyjazne warunki w domu.

Jednak błogosławieni cierpliwi, gdyż ich oczekiwanie opłacać się będzie.
Moje się opłaciło. Wprawdzie już leci druga godzina sylwestrowego dnia, ale kto by się tym przejmował.
Mam moje koktajlowo-sylwestrowo-szampanowe sukienki :)

A skoro są sukienki to brakuje już tylko noworocznych życzeń :)

Dlatego życzymy Wam wszystkim i sobie aby Nowy Rok był jeszcze ciekawszy, pełen niespodzianek, kreatywnych idei, pomysłów, zrealizowanych marzeń i najśmielszych pomysłów, samych dobrych decyzji i niekończącej się przyjemności.

Do zobaczenia już w Nowym Roku.

Buziaczki :* :* :* :*
Dex i załoga





2 komentarze:

  1. Dziękujemy bardzo!!! Naszej blogerce życzę tego samego (bo bądźmy szczerzy Twoje życzenia zawierają naprawdę wszystko czego chciałabym Ci życzyć :) Blog okazał się tym, a nawet więcej czego życzyłam sobie namawiając Ciebie do jego założenia :)) a kreacje i same pomysły przerosły wszystko czego mogłam oczekiwać!! Glamour, piękne projekty, elegancja i dużo humoru - byle tak dalej!! Szczęśliwego Nowego Roku!!!! AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko chrzestna tego dzieła - dziękuję za te ciepłe słowa ale jeszcze bardziej dziękuję za konsekwentne i nieustające namowy, żeby nie powiedzieć naciski na stworzenie tego bloga.

      Usuń