wtorek, 4 sierpnia 2020

Mat

I druga odsłona.
Też fajna. Też genialna.
Zupełnie inna.
I jak mogę to krócej podsumować?
Szach mat :D

And the second set from my collection.
Nice too. Also brilliant.
Completely different.
And how can I summarize it shortly?
Checkmate  :D

Tym razem jest młodość. Tym razem jest świeżość, Tym razem dziewczęcość, ale też tona seksapilu.
Sekasapilu smacznego, sensualnego, z klasą.

This time is youth. This time there is freshness, this time girlishness, but also a ton of sex appeal.
Tasty, sensual and classy.

Czy w tym zestawie jest coś bym coś zmieniła?
No jest...... choć to najgorszy czas żeby się do tego przyznać :)
Ale i tak jest pięknie. 
I tak jestem bardzo dumna i z zestawu i z samej sesji.
I dobrze jest jak jest.

Jedynie drobna szkoda ze spodnie nie mają kieszeni - ale to nie jest przecież wielki kłopot.

Is there anything in this set I could change?
There is ...... although this is the worst time to admit it :)
But it's still beautiful.
And  I am very proud of both: the set and the session itself.
And it is good as it is.

Pitty that my pants have no pockets - but it's not a problem after all

Kolekcja / Collection: Checkmate
Model: Faith














2 komentarze: