poniedziałek, 17 sierpnia 2020

By best swimsuit

 Nie mogłam się oprzeć....

Wczoraj do bardzo późnych godzin nocnych..... a może nawet do wczesnych godzin dzisiejszych uszyłam nowy strój kąpielowy. I wyszło fajnie.

To chyba najlepszy mój strój w historii. Choć materiał jest nieelastyczny, ma genialny print i naprawdę świetnie tu wygląda.

I co mogę więcej powiedzieć.... nic, sami obejrzyjcie.


I could not resist ....

Yesterday, until  very late night hours ..... or maybe even until very early morning today, I sewed a new swimsuit. It's very goog job.

This is probably my best bikini ever. Although the material is not elastic, it has a brilliant print and looks really great here.

What more can I say ... nothing, check it  yourself.


Jaka piękna jest dzisiaj Rubie....

How beautiful is Rubie today


Przy okazji - niedługo dużo więcej o kapeluszu który zrobiłam sama :)

By the way - soon much more about the hat I've made :)

Kolekcja / Collection: swimsuit
Model: Rubie











  

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny, kolory sa cudowne. Wyszlo perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieskromnie, ale za to bardzo szczerze powiem że mi to wyszło :) ten wzór wyszedł rewelacyjnie

      Usuń