czwartek, 17 kwietnia 2014

Merry Christmas !!!!!

Nie, nie zwariowałam. U mnie teoretycznie nadal normalnie, nadal racjonalnie, nadal wszystko w porządku.
I nie, nie zmieniłam wiary, nie przeszłam na pastafarianizm, nie zaczęłam wierzyć w jednego, jedynego, w sześciu postaciach, boskiego MC Nugets'a.
Jowita, moja szanowna siostra, przyjechała do domu.
A my przecież miałyśmy zaległe, najprzyjemniejsze naszym zdaniem, jak najbardziej katolickie święto - Wigilię.
Co prawda nie było uszek, nie było barszczu w którym mogłyby pływać, nie było ulubionego wigilijnego kompotu. O karpiu i innych rybach nie będę wspominała, bo od zawsze nie jestem ich fanką więc nasza wigilia mogła się bez tego zupełnie obejść.
Za to była różowa choinka, światełka, kolędy i całodzienne oczekiwanie na rozpakowywanie PREZENTÓW !!!!!.
Bo jaka może być wigilia kiedy nie ma prezentów :) :) :)


Więc Wesołych Świąt moje BC (Blogowe Czytelniczki).







PS. z racji przyjazdu Szanownej Siostry i urlopu rodzicielstwa moje projektancko-krawieckie hobby zostało na jakiś czas zastopowane. 
Ale żeby jakoś choć nawiązać do tego miejsca - fotki kolejnej próby podejścia do męskiej koszuli, tym razem z poprzeczką podniesioną po zęby - czyli karczek i mankiety w roli głownej. 
Mój material za 5 zeta może i jest tani, może i ma fajne męskie paseczki, ale beznadziejny........... papier, który pruje, siepie i szczępi (jest takie słowo w polskim słowniku?) się jak dziki.

 
PS2. Przy okazji dość oryginalna, taka mini odrobinka prezentacji Paul'a inspirowana Sienkiewiczem, a dokładniej jego dziełami.....
 
Paul - w wesji: MÓJ CI ON (przy asyście Dexter'a)





4 komentarze:

  1. MERRY CHRISTMAS DZIEWCZYNY!!
    Koszula pierwsza klasa, ale nie zazdroszczę szycia, nawet na zdjęciu widać jak się siepie - jeśli jest takie słowo :) A.G

    OdpowiedzUsuń
  2. Merry Christmas i Wesołego Alleluja:) Zdradzisz co dostałaś na prezent ?????
    PS. Przystojny ten Paul DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentów cała góra.
      Od "dżulery', poprzez konfekcję górno-korpusową, dolno-kończynową a skończywszy na wiosennych gadżetach do sypialni :)
      kocham takie święta :) :)

      Usuń
  3. Maj, w polu zakwitły bzy... atu ani jednego nowego wpisu?? :( AG

    OdpowiedzUsuń