czwartek, 4 lipca 2019

powrót

Troszkę Was zaniedbałam - wiem.
Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina.
Simsy skradły mnie na chwilę.  Pocieszające jest to, że wygląda na to,  iż ta kradzież była krótka. Nacieszyłam się budowami, granie mnie, już raczej nie bawi, wiec jest szansa że wracam tu na długo. 

I've neglected you a for a while- I know.
My fault, my fault, my very big fault.
Sims stole me for a while. Comforting is, that it looks like this theft was short. I enjoyed the construction, I do not really enjoy playing them so there is a chance that I will be back for a long time.



Na dobry początek dobry gorset i szorty.
Taka spontaniczno-szybka sesja.
Nie taka prosta, bo przy swojej wadze piórkowej przy wietrze lale zamieniają się w listki.

I to chyba na tyle tym razem, zdjęcia - mam nadzieję - przemówią za siebie

Good corset and shorts for a good start.
Such a spontaneous- qiuck session.
Not so simple, because doll's featherweight turn the dolls into leaves on the wind.

And it's probably this time, photos - I hope - they will speak for themselves


Kolekcja: no name
Modelki: Tesa














2 komentarze:

  1. Świetnie zestawienie. Bardzo mi się podoba DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na zdjęciach widzę że gorsecik albo jest za długi, albo boki są za bardzo wycięte, ale nie szkodzi. Zestawienie, jak piszesz jest świetne (powiem skromnie)

      Usuń