niedziela, 13 stycznia 2019

Recycling

Magia, to coś co czasem, niestety zdecydowanie zbyt rzadko, pojawia się w moim małym lalkowym światku.
Niedawno mieliście okazje, bo trudno nazwać to przyjemnością, obejrzeć moją bardzo nieudaną czerwoną bluzkę, której historię Wam obiecałam.

Magic is something that sometimes, unfortunately too rarely, appears in my little doll's world.
You have recently had occasion, because i'ts an ovesttement to call it a pleasure, to see my very unsuccessful red blouse, the history of which I have promised you.


 
Od czego by tu zacząć?
- zaszewki na biust która nie dość że opadła na brzuch, to się na dodatek zaczyna na mostku 
- od asymetrycznego dekoltu zdecydowanie za szerokiego (choć muszę dodać, ze dzięki temu bluzeczkę się wygodnie ubierało)
- od faktu że bluzka, jest po prostu za długa?
 
I mogłabym tak dodawać kolejne błędy, ale tym razem postanowiłam zrobić cos innego - Recycling.
 
Słyszałam niejednokrotnie że ze starej, nieładnej czy nienoszonej już sukienki można zrobić bluzkę/ bluzki, ale czy uda się z bluzki zrobić sukienkę?
 
Where to start with misstakes?
-with  bust liners that not only dropped on the stomach, but also start on the brestbone
- with asymmetrical cleavage far too wide (although I must add that it made blouse comfortably to wear)
- with the fact that the blouse is simply too long and wide?
Of coure I could add more mistakes, but this time I decided to do something else - Recycling
 
I have heard many times that it is possible to make a blouse  from an old, unworn dress, but can we make a dress from a blouse?
 
Kolekcja: Mrs Steel
Modelki: Ania
 






 





 

 
Ja przecież lubię wyzwania :)
I odpowiadając wcześniej zadana pytanie - tak, można.
Z całkiem dobrym wynikiem, przynajmniej tak mi się wydaje.
I co jest w tym jeszcze fajniejsze - przypadkiem powstała druga kreacja do kolekcji Mrs Steel.
Czy mogę chcieć więcej????
 
I like challenges :)
And answering the previously  question - yes, I can.
With a pretty good result, at least I think it.
And what is even more cool - accidentaly, the second creation  from Mrs Steel collection was created.

Can I want more ????

4 komentarze:

  1. No i o tym właśnie pisałam. Twoja kreatywność nie ma żadnych granic. Jesteś w stanie stworzyć coś z niczego. DG

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło wspaniale! I dawno nie widziana Anna w tym po prostu błyszczy, bardzo, bardzo, bardzo fajna sexi sukienka. fryzura genialnie dobrana :) ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy były czymś co ostatnio lekko zaniedbałam. ale ja patrzę na wersję nr 1 i poprawę nr 2 to trochę mi przyjemnie na duszy

      Usuń