piątek, 23 lipca 2021

Zdecydowanie czerwony kapelusz

Tak jak w tytule dziś zdecydowanie kapelusz gra pierwsze skrzypce. Jak to jednak często bywa u mnie na blogu, pierwsze skrzypce miał grać ktoś zupełnie inny -  śliczny glamour'owy topik, ale się nie udał. Chociaż nie,  będę bardziej precyzyjna - udały się szelki nie udał się tylko dół topiku.

As in the title, the hat definitely plays the main role today. However, as it's often the case on my blog, someone else was supposed to be most important today - a beautiful, glamorous topic, but it didn't work out. Although no, I will be more precise - the harness were successful, only the bottom of the top is less successful.

Z uporem maniaka przy takich krojach dół szyję z prostokąta. Kto logicznie myślący, dla takiej figurowej klepsydry z talią osy, liczy na to, że prostokąt bez żadnych dopasowań będzie leżał ok. W końcu Barbie to nie klocek. 
Próbując się jednak mimo wszystko wytłumaczyć z tej głupiej decyzji powiem, że tym razem poszłam o krok dalej. Próbowałam go jednak mimo wszystko uformować eleganckim akcentem. Słowo klucz to "próbowałam" Efekt widać :( 
Chyba naprawdę czas się podać i zacząć te doły dopasowywać bocznymi szwami. 

With the stubbornness of a maniac, I still cut the bottom of similar tops of rectangle. Anyone who thinks logically, for a hourglass figure with a wasp waist, can't hope that the rectangle will be ok without any adjustments.
However, trying to explain my stupid decision, I will say that this time I went a step further. I tried to form my rectangle it with an elegant accent. The key word is "I tried" The effect is visible :(
I guess it's really time to give up and start adjusting those bottoms with side seams.

Leginsy jak leginsy, miały być niewidocznym tłem dla  oszałamiającego, czerwonego cuda.  A skoro cudo nie jest cudem, leginsy są leginsami przy nieco dziwnym i na pewno nie glamour topie. Jednak jedno muszę przyznać i trochę się pochwalić. Okolice dekoltu i same piersi ładnie leżą i to mi się udało. Czy powinnam dodać coś jeszcze?  Może tylko to że Barbie pięknie wyglądają w czerwieni,  a naprawdę rzadko widuję lalkę w tych kolorach.....

I to że to była ostatnia kapeluszowa odsłona w najbliższym czasie :) 
Do zobaczenia wkrótce. 

Leggings, like leggings, were supposed to be an invisible backdrop for a stunning red miracle. And since a miracle is not a miracle, leggings are leggings with a slightly strange and certainly not glamorous top. However, I must admit one thing, and say somenthing positive. The cleavage area and the breasts fit nicely and I did it well. Should I add anything else? Maybe only that Barbies look beautiful in red, and I really rarely see a doll in these colors .....

Also it was the last photosession with the hat  :)
See you soon. 

Kolekcja / Collection: no name
Model: Lena















12 komentarzy:

  1. No ja tam nie wiem, czego chcieć od tego topu i jak na osobę czepialską przyznaję, że nie mam się do czego przyczepić. Jest boski! Przepiękny! I dodam, że moje lalki dość często paradują na sesjach w czerwieni!O chociażby tu: https://selinkasdolls.blogspot.com/2020/11/jesienny-spacer-cz1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam i powiem, że byłam zaskoczona bogactwem czerwieni. Z przyjemnością poszperam w Twoich wpisach kolejnych ciekawych sesji :)

      Usuń
  2. Oj tam, tak miało być. Mi topik jak i cały zestaw bardzo się podobają. Pogratulować umiejętności szycia i sprawnych rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wykorzystując okazję życzę duuuużo zdrowia :)

      Usuń
    2. Dziękuję.:) Tobie też wszelkiego dobra.:)

      Usuń
  3. Fantastyczna ta czerwona "góra"! Ramiączka ciekawie udrapowane i wygląda to bosko! Kapelusz w tej sesji rzeczywiście przyciąga uwagę i dobrze, bo jest kapitalny! Modelka i jej ciemne włosy fajnie kontrastują w tym układzie :)))
    Znowu wszystkie fotografie bardzo mi się podobają a na niektórych widać, że dziewczyna fajnie bawi się swoim nakryciem głowy, ale najbardziej podoba mi się 3 zdjęcie od końca... super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym jest chyba to na stojąco z ręką na kapeluszu. Ponieważ trochę tych sesji powstaje staram się żeby zdjęcia czy pozy wyglądały odrobinę inaczej. Czasem pomaga kapelusz czasem książka. Ale często jest biała tablica i nie mam absolutnie pomysłu na sesję

    OdpowiedzUsuń
  5. Udał, nie udał, pięknie jej w tej czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiele Barbie wygląda rewelacyjnie w czerwieni. Nie wiem czemu Mattel widzi to tylko przed świętami 😉

      Usuń
  6. Lala wygląda zjawiskowo w tym pięknym kapeluszu i topie. Mogłabym takie nosić....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kapelusz też chętnie trzymałabym na wszelkie okazje

      Usuń