czwartek, 29 lipca 2021

w kratkę

Odnoszę wrażenie ze w tym roku lato mamy trochę dupowate.
Tak naprawdę jest koniec lipca, a ja do tej pory nie poczułam letniego sezonu.
Dziś to samo. Jak słońce pojawi sie na krótką chwilę, natychmiast pojawia się wiatr i przykrywa e świeżo napędzonymi chmurami.  I tak "all over again" w kółko macieju. Nawet nie mogę zaplanować odświeżenie drewnianej ławki, bo albo żar, albo deszczowe chmury - oba warunki pogodowe wręcz wymarzone do malowania drewna na świeżym powietrzu...
Taka durna pogoda w kratkę.

I have the impression that we have a dick summer this year.
It's actually the end of July and I haven't felt the summer season so far.
It's the same today. As soon as the sun comes up for a short while, the wind immediately appears and covers it with freshly fueled clouds. And this happens all over again, the whole day. I cann't even plan to refresh a wooden bench, because either it is heat or rainy clouds - both weather conditions are perfect for painting wood in the open air ...
Such stupid checkered weather.

A skoro pogoda w kratkę, to niech chociaż dzisiejsza sesja do niej pasuje i też będzie w kratkę.
Mamy dzisiaj nowy top
Kiedy go szyłam wydawało mi się ze to całkiem udana część garderoby. Ostatnio często wykorzystuje to rozwiązanie w moich górach. I  jestem z nich dumna. Bardziej lub mniej ale ciągle dumna.

And if the weather is  checkered, I have decided to match it with  today's session.
We have a new top today
When I was sewing it, I thought it was quite a successful piece of clothing. Recently, I often use this solution in my tops. And usually I'm proud of them. More or less, but still proud.


Dzisiaj jestem dumna mniej. Jest jak jest.
No i mój top jest jasny, ma dużo białego, nawet na tej malej ilości materiału widać kratę.
Na tym jednak koniec pozytywów.
Na całe szczęście pod ręką był Harry Potter i zamiast zamartwiać się:
a) bardzo przeciętną stylówką
b) brakiem słońca
c) brakiem prawdziwego lata
można w księżniczkowej opasko-koronie przenieść się w magiczne mury Hogwartu :)
Dobrze że przynajmniej jest wiatr i  buja na hamaku

Today I am less proud. It is how it is.
And my top is bright, it has a lot of white, even on this small piece of material you can see a check.
However, this is the end of the positives.
Fortunately, Harry Potter was near and instead of worrying about:
a) a very poor styling
b) lack of sun
c) the lack of real summer
you can climb into the magical world of Hogwarts in a princess crown/headband :)
It's good that at least there is wind and it moves the hammock

Kolekcja / Collection: no name
Model: Ania














10 komentarzy:

  1. Top przefajny, super rozwiązanie z krzyżującymi się wiązaniami. Bardzo podoba mi się też hamak i parasolka, moje panny mogą sobie pomarzyć o takich. Nie podzielam jednak zdania co do lata, myślę, że dla osób lubiących upały i słońce to lato jest szczodre. Z mojego punktu widzenia gdyby nie było chłodniejszych dni, nie dało by się wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście tasiemki ładnie wyglądają (chyba nawet lepiej na zdjęciach niż w rzeczywistości 😃) Ja niestety nie mam szczęścia do słońca w tym roku. Ciężko mi znaleźć dzień na plażowe foty.

      Usuń
  2. Nie do końca się zgodzę z Twoją opinią o tegorocznym lecie. Dla mnie jest nawet za gorąco i upalnie, bo nawet dłonie się pocą i trudno cokolwiek robić! A bluzeczką się zachwycam, bo i fajna kolorystyka, i skrzyżowane ramiączka wyglądają fantastycznie! Bądź dumna zdecydowanie bardziej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, ja chyba jestem jakiś niecce klimatycznej - ale to jest możliwe.
      Ramiączka okazuje sieże wyszły lepiej niż planowałam. Są naprawde ozdobą tej bluzeczki.

      Usuń
  3. Wygląda letnio bez względu na pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obawiałam się ze nie widać tu lata.

      Usuń
  4. Podoba mi się bardzo. Letnio i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansowa spódnica jest trochę eksploatowana, muszę w najbliższym czasie doszyć coś nowego równie neutralnego i uniwesalnego :)

      Usuń
  5. Super ten leżak, ma bardzo naturalne proporcje i świetnie sprawdza się do zdjęć w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje sporo możliwości, to zawsze jakaś odmiana od stania przy krzaczkach :)
      Może przy następnej wersji wzięłabym pod uwagę wydłużenie ramion żeby był nieco wyższy, ale ten "kompaktowy" rozmiar ma swoje plusy podczas przechowywania :)

      Usuń